waar vind ik positieve quotes over mannen (citaten die iets positief zeggen over mannen)?

ik krijg altijd op facebook veel quotes, en als die over mannen gaan is dat meestal heel cliché (mannen luisteren niet, mannen denken alleen aan seks etc).
Nu kreeg ik van een vriendin de vraag of ik problemen heb met mannen, terwijl ik eigenlijk gewoon de quotes deel die ik zelf krijg en wel grappig vind. maar ik wil nu ook niet zo negatief doen over mannen, dus ben ik op zoek gegaan naar quotes die mannen in een positief daglicht stellen.
Vrij expliciet, want ik wil dat men echt begrijpt dat het gaat over mannen (dus niet zoiets als "liefde moet van twee kanten komen" of dergelijke).
Een vriendin van mij heeft meegezocht... maar we hebben geen enkele positieve uitspraak van een bekend iemand gevonden over mannen (tenzij eens over haar eigen man bv.). Toch moet dat bestaan, daarom graag een hint (link of dergelijke)

10 jaar geleden
in: Overig
Poet
10 jaar geleden
Goede wijn behoeft geen krans
Poet
10 jaar geleden
Een dergelijke oproep geeft idd aan dat je een probleem hebt met mannen.lijkt mij
liveisgreat
10 jaar geleden
??? hoezo? ik ben gewoon niet zo goed in het zelf uitvinden van snedige uitspraken. de quotes die ik op mijn facebook krijg zijn heel vaak negatief over mannen, vandaar wil ik er eens enkele positieve bij zetten. Omdat ik eigenlijk zonder denken "deel" maar als ik alles overloop... ja, die quotes zijn om één of andere reden niet echt manvriendelijk (en als het dan eens leuk is ivm met mannen, vaak seksueel gekleurd)....

Het beste antwoord

als je ,mannen-citaten intikt bij zoekmachine,vindt je al snel wat je zoekt.bv.http://www.mooie-zinnen.nl/mooie-citaten-over-de-man-leuke-mannen-citaten.html.....veel plezier ermee.
10 jaar geleden
liveisgreat
10 jaar geleden
leuk! bedankt!