Afbeeldingen zijn ingeschakeld, maar code is niet zichtbij, ook niet met laatste versie van javaschift en flash,hoe kan dat ?

http://www.google.nl/addurl/

Typ de kronkelende letters die u hier ziet in het veld eronder zodat we onderscheid kunnen maken tussen URL's die worden opgegeven door personen of door automatische softwarerobots.

Als u dit kunt lezen, heeft u afbeeldingen uitgeschakeld. Geen probleem. U kunt het tekstvak hieronder leeglaten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Als je RequestPolicy hebt geïnstalleerd kan het zijn dat je code niet ziet. Klik op het vlaggetje en klik op 'Tijdelijk toestaan' of 'toestaan'.

Maar:
"Als u dit kunt lezen, heeft u afbeeldingen uitgeschakeld. Geen probleem. U kunt het tekstvak hieronder leeglaten."
Dan is er toch geen probleem?