Waarom geven veel mensen op deze site hetzelfde antwoord op een vraag?

Vaak geven mensen een uur nadat een antwoord gegeven is , nog eens exact dezelfde reactie op een vraag. Óf ze lezen niet, óf......?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (9)

ze zijn gewoon te lui om antwoorden te verzinnen.Of ze lezen er inderdaad overheen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ze zijn niet geinteresseerd in het leveren van een goede bijdrage maar alleen in het verkrijgen van punten. En hiermee krijgen ze er weer een punt bij.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dit is niet waar, bij een dubbel antwoord wordt je vraag verwijderd door de moderator...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De vraag wordt verwijderd als de vraag al een keer eerder is gesteld. Deze reactie begrijp ik niet, hoezo wordt een vraag verwijderd als er een dubbel antwoord is?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als de vraag wordt verwijderd bij een "dubbel antwoord" zou ik de vraag hier ook niet gesteld hebben, toch..............?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Inderdaad, deze vraag is nog niet gesteld en zou ook niet verwijderd moeten worden.
En aan naatje: zelfs al wordt een vraag verwijderd, dan nog blijft de punt staan die je hebt gekregen voor het antwoord.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Uit ervaring weet ik dat weg gegumde antwoorden -5 punten geeft dus zeker niet winstgevend is. (lekker belangrijk)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Inderdaad we halen onzinnige antwoorden weg. Het probleem is alleen dat mensen net iets toevoegen en daardoor het dus wel een uniek antwoord is.
ze steken hun kop in t zand (net als een struisvogel ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat veel mensen zo overtuigd zijn van hun eigen gelijk dat ze de reeds gegeven antwoorden alleen snel scannen en dan hun verhaal doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat zijn puntenjagers. Is het trouwens mogelijk punten over te dragen? Want ik doe er toch niks mee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De vraag heeft een beperkt aantal juiste antwoorden. Welke dan nog extra bevestigdt worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Pardon....???
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als er maar 1 antwoord goed kan zijn. (bv ja of nee) zullen beantwoorders dat herhalen om de juistheid van dat antwoord te onderstrepen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Maar wat is dan de toegevoegde waarde van zo'n antwoord? (rekening houdend met het uitgangspunt van deze site).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De toegevoegde waarde is dat punt, maar nu val ik in herhaling van mijn voorgangers. En met het besluit om het 1ste antwoord van deze vraag niet te copypasten wilde ik een antwoord wat enigszins hout snijdt en op geen van de vorige antwoorden lijkt geven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je een antwoord goed vindt kan je een duimpje omhoog geven, daar zijn ze voor. Dan hoef je het antwoord zelf niet nog eens te gaan posten.
jep ik herhaal het antwoord van een voorganger nu ook weer als ik zeg dat er maar een paar of zelfs maar 1 goed antwoord is en het dus logisch is dat veel mensen hetzelfde antwoord geven, of het zijn inderdaad (zoals anderen ook al meerdere malen heben gezegd) puten jagers.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor de puntjes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit bedoel ik dus....Dit antwoord is een uur geleden ook al gegeven. (3 keer zelfs).
Moet je als je 857 punten hebt, nog zo een antwoord geven?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Glotz, Je begrijpt mij verkeerd, met mijn antwoord wil ik juist aangeven, dat veel antwoorden juist alleen gegeven worden voor de puntjes. En mijn antwoord is een voorbeeld en antwoord op jou vraag.Ik geef niets om die puntjes. Ik ben het helemaal met jou eens , het is niet de opzet van deze site om puntjes te verdienen maar om zo goed mogelijk antwoord te geven. En wordt je gekozen als beste antwoord dan krijg je terecht 10 punten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
OK
om tegenwicht te bieden aan eventuele slechte antwoorden die er tussen staan.

Echt herhalen mag niet; dat had ik bij deze vraag eerder vandaag gedaan en die is wegverwijderd door een moderator die er de grap niet van inzag.