Is eeen IPod nou wel of niet waterdicht.

Ik hoor verhalen van dat hij wel waterdicht is, maar ook verhalen van niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (9)

Niet maar Misschien wel spatwaterdicht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja,zodra er water in komt,gaat het er nooit meer uit !! 
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neeee is niet waterdicht !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er wat spettertjes opkomen kan hij dat wel hebben, maar je kan er niet mee gaan zwemmen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee maar ik heb hem ooit in de melk laten vallen en hij doet het nog
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk niet, electrische apparaten en water gaan nooit samen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt niet bij de ipod touch 3g kun meteen naar de moederbord via het oplaat gat, mijn broer kreeg een schok van de ipod
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn iPod kwam per ongeluk in de wasmachine en was helemaal nat hij is dus niet waterdicht waar als je hem twee dagen op de kachel legt doet hij het weer iedergeval bij mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, je kunt hem gewoon 10 minuten lang in bad onder water houden. Geen probleem!