waarom is de relatie moeilijk om te onderhouden?

kheb zelf aantal relaties gehad, helaas het ging niet als ik had gedacht. als ik nu aan de relaties denk, dan word ik benauwd en stress van, omdat ik moeilijke en nare relaties heb gehad. omdat ik geen vertrouwem meer in heb. Maar,ja waarom is de relatie nou moeilijk? voor mij is juist als grote puzzel en ik snap soms niks van hoe het in bij mekaar zit. ik wil graag relatie, maar ik durf niet en vind gewoon moeilijk, en vertrouw ook niet. ik word soms verdrietig van, 2 gevoelens, kwil graag relaties ene andere kant wil ik juist niet. pffff. misschien hebben jullie ook zelf ervaring? kben benieuwd naar jullie reacties!

Weet jij het antwoord?

/2500

Mijn ervaring is GEVEN en NEMEN daar kom je heel ver mee;-)

We slaan maar wat in het rond met de kennis die we hebben. Wat wij hier ook zeggen: waarschijnlijk zijn we geen professionals. Wanneer je zoiets vervelends niet zelf kunt oplossen is het handig om er eentje te hebben. Je kunt naar je huisarts gaan en hem/haar vertellen over je probleem. Dan verwijst die je door.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100