Welke opleding is beter: BBL of BOL? en waarom is die beter

Toegevoegd na 24 seconden:
Je moet het bekijken vanaf de ict (applicatieontwikkelaar)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.9K

Het beste antwoord

Ik vind het afhangen van je leeftijd om te beginnen. Daarbij leer jij makkelijker uit theorie of praktijk? Voordeel van bbl is dat je al lekker aan het werk ben en je je geld kunt verdienen. Ikzelf vind bbl het prettigst. Ik denk niet dat er iets is als beter of slechter. Als je doet wat goed voelt en het beste bij je past ben ik ervan overtuigd dat je de juiste keuze maakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je al wat ouder bent is BBL te verkiezen boven het in de schoolbanken zitten.

Voorwaarde is wel dat je een baan kan vinden. Soms kan je na zo'n opleiding daar ook blijven werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de een is niet beter dan de andere omdat de zelfde docenten de les geven.
de bol is alleen de dagopleiding en de bbl is meestal 1 of 2 avonden naar school en overdag werk je bij een baas.
de keuze is dus aan jou.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind dat je eerst beter BBL kan uit proberen de reden is dat als je er in werkt weet je of het vak je ook echt ligt en leuk vind bbl is vaak wat moeilijker omdat je de zelfde boeken en toetsen door moet als BOL. Vind je het vak niets dan kan je nog over stappen naar een andere richting is het te zwaar studeren en werken tegelijk dan kan je overstappen naar Bol.