Ja de winkels zijn open op 19 september. Maar die Floralia is geloof ik in Voorthuizen. Hier openingsschema Amersfoortse winkels.
http://www.koopzondagen.net/koopzondag/Amersfoort.html
13 jaar geleden
De Floralia wordt altijd in het derde weekend van september gehouden, dit jaar is het de tachtigste keer en valt het op 18 en 19 september. Het vindt plaats in Nieuwe Niedorp, een plaatsje verscholen in het West-Friese landschap in de kop van Noord Holland.

Op 18 september zijn de winkels net als op alle zaterdagen geopend geweest. Op 19 september waren de winkels in Amersfoort gesloten. De eerstvolgende koopzondag in Amersfoort is op 26 september 2010.
Amadea