Als je de mensen bedoelt, die zijn in dienst bij de gemeente, vaak afdeling onderhoud of groenvoorziening. Deze houden dus in de zomer het groen bij of andere onderhoudswerkzaamheden. In de winter hebben ze diensten en worden ze dan opgeroepen als het begint te sneeuwen. Sneeutw of vriest het niet dan doen ze hun andere dagelijkse werkzaamheden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Roesten, in de loods.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na een goede reinigings- en onderhoudsbeurt gaan ze in opslag. De vrachtwagens, waar ze meestal op zaten, worden voor andere werkzaamheden ingezet.
jc54
14 jaar geleden
Dan houden ze een zomerslaap
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De sneeuwschuivers kunnen zo van de auto,s af,en worden vaak op hele rijen onder de loodsen neergezet.
Vaak zie bij de loodsen van rijkswaterstaat hele rijen,te wachten tot ze weer dienst kunnen doen.
De vrachtauto,s worden voor andere werkzaaamheden ingezet.
Kijk maar eens goed rond als je langs een opslag van gemeente of rijkswaterstaat rijd dan zie je ze vaak zo staan.