Wat doen ze bij de post met de brieven aan God?

Of de paashaas, sinterklaas, de weerman, etc.

Weet jij het antwoord?

/2500

Apart houden en niet verzenden. Toegevoegd na 3 minuten: Na verloop van tijd worden ze ook vernietigd hoor

Geen probleem want God heeft tegenwoordig een postbus, zie onderstaand: Waarom een brief aan God sturen? Wie weet zit u met een vraag die u al langer aan Hem wil stellen. Of u wilt weten hoe het met een geliefde is die aan gene zijde verblijft. Misschien wilt u een probleem aan Hem voorleggen of u zit met iets waar u zelf niet uit komt. Een brief helpt vaak om je gedachten te ordenen en te concretiseren. Daardoor kunnen wij ons een beter beeld vormen van het doel van ons leven en de redenen van ons bestaan in al zijn facetten. Men zegt wel eens dat geschreven schrift 'blijft'. Iets wat eerst alleen in iemands gedachten is, staat nu zwart op wit te lezen. Het hoge woord is eruit. Alleen al het gevoel dat God de brief moet lezen en eventueel zal beantwoorden, kan een mens opluchten, ook als het antwoord nooit lijkt te komen. Een mens mag problemen van zich afschrijven naar een God die meeleest terwijl wij mensen afhaken. Uw eigen Godbeleving staat hierbij voorop. We hebben allemaal onze eigen gedachten over God. Voor het project 'Brief aan God' is het belangrijk dat iedereen kan deelnemen en daarom zal iedere brief met respect worden behandeld. De brieven zullen niet gepubliceerd worden en niet worden beantwoord. Als er voldoende brieven zijn binnen gekomen, zullen deze openbaar worden verbrand als teken van contact met het Hogere, een symbool dat in bijna alle godsdiensten voorkomt. Daarna zal de as verstrooid worden over de zee. Wanneer u een brief aan God wil sturen dan kunt u hem (voldoende gefrankeerd) zenden naar: Brief aan God Postbus 10 9843 ZG Grijpskerk Voilla, dus!

Ik heb ook wel eens gehoord dat brieven aan God in de klaagmuur in Jeruzalem komen

Ha, die MarieAnne; Van die andere jongens weet ik het niet, maar die aan mij worden gewoon netjes oodrgestuurd, hoor! Toegevoegd na 20 seconden: doorgestuurd, dus....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100