Waar bijt je (figuurlijk gezien) je tanden op stuk?

Wat is je altijd weerkerende probleem?

En waarom?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Het beste antwoord

Te kort van tijd/ geld in zorginstellingen waardoor de kwaliteit van de zorg steeds minder wordt. Hoe goed je ook je best ervoor doet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Nergens op, voor elk probleem is wel een oplossing.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ieder jaar (of soms meerdere keren per jaar) bedenken waar we heen gaan op vakantie. Zoveel mogelijkheden, dus moeilijk kiezen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vechten tegen de beperkingen in mijn lichaam.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Perfectie proberen af te leveren in teamverband.
Zeer verveld om met niet/minder gemotiveerde mensen te werken in een team waar perfectie en goede resultaten voorop (horen) te staan. :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De correspondentie met de IB-groep en vergelijkbare instanties. De helft van je opgestuurde formulieren raakt kwijt. Dus alles mislukt en het frustreerd enorm.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op mensen die niet open staan voor innovatie en verandering.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik door een 'donkere' kansenwijk heen fiets op weg naar de sportschool, en maar een keer hoef te kijken naar wat dat tuig uitvreet en meteen al die opmerkingen naar me harses krijg:
'whoeat kijk joe'..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik bijt mijn tanden altijd stuk op mijn vrouw
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vindt ze dat misschien lekker?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet altijd
Elk jaar weer die vervelende verplichte belastingaangifte, verjaardag, kerstmis, oud-en-nieuw, etc.