ik ben 12 jaar en ik ben verliefd op een meisje uit mijn klas we vinden elkaar aardig en ze merkt ook dat ik haar leuk vind volgens mijwat moetikdoen?

wat moet ik doen ik we hebben het er ook al vaker over gehad en ik durf haar niet te vragen . ik krijg heel veel tips doe het met een briefje enz. dat helpt mij probleem echt niet!!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Antwoorden (5)

ja als je het niet durft te zeggen ,mailen,schrijven ,hyven,twitteren enz dan kun je vragen of iemand anders het voor je wil doen.En anders zit er niet veel anders op dan het toch zelf vragen.
Niet bang zijn om een blauwtje te lopen ,als zij je leuk vind is dat mooi meegenomen en als ze je niet leuk vind kun je haar uit je hoofd zetten en verder zoeken
suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Poeh, daar kun je maar mee zitten, met zo'n moeilijk probleem.
Misschien heeft je klasgenootje datzelfde probleem? Dan zou het fijn zijn als jullie dat van elkaar weten.

Het kan ook zijn dat zij jou "gewoon" aardig vindt, zonder verliefdheid. Als vriendinnetje.
Daarom is het zo moeilijk om er over te praten. Want als zij niet hetzelfde voelt en zij niet goed weet hoe ze met deze situatie om moet gaan, dan kun je een voor jou nare sfeer krijgen.

Is dit een idee? Het is nu Sinterklaastijd. Koop een Sintkaart en stuur haar je vraag in een gedicht. Een printje. Afzender Sint.

Als ze hetzelfde voelt, dan komt ze wel naar je toe. Anders merk je wel aan haar reactie dat het niks wordt. Bijvoorbeeld als ze de kaart mee naar school neemt en erom lacht met andere vriendinnen. Dan kan ze nooit met zekerhed zeggen dat jij hem hebt verstuurd. En zit jij toch wat veiliger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooral niet overdreven de aandacht trekken, als je verliefd bent doe je nogal wat domme dingen, je kunt het beste gewoon vragen, niet via de mail of iets dergelijks maar vraag haar terwijl er niemand in de buurt is. Je kunt het beter snel doen zodat je er ook vanaf bent, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Als je echt zo verliefd bent dan kan je het beter niet opproppen en er later spijt van krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een beetje tegen de vorige antwoorden in:

NIKS DOEN!!!

12 jaar is helemaal nog niet zo oud dat het een ramp is als je nog niet durft. Forceer het toch niet geniet gewoon van het gevoel ZONDER er iets mee te doen.

Geloof me, de drang om in actie te komen wordt waarschijnlijk steeds sterker de komende jaren en tzt vraag je je helemaal niet meer af of, en wat je moet doen, dan wil je zo graag, ga je het vanzelf proberen
13 jaar geleden
je moet een beetje aandacht trekken... of moppen vertellen. beter voor de klas staan... veel met haar spelen...enz.... grapjes maken.. grappig doen. haar beschermen ... weet je dat moet je doen als je op iemand verliefd bent...