Zitten jullie ook constant te refreshen voor nieuwe vragen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (13)

Ja en dat is best wel eens vervelend.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Erg grappig, of toevallig (als toeval bestaat tenminste) want dat was ik precies aan het doen toen ik deze vraag las.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Time and again...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Na een tijdje gaat het frusteren en stop je er mee.. ik kan het weten...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als ik eenmaal begin dan wil ik weleens blijven F5'en jah vaak vlak voordat ik naar bed ga een half uurtje :P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Allemaal verslaafden, nu al!
Zelf doe ik het ook wel eens, en zelfs nog dat ik langer door ga dan dat ik met mezelf heb afgesproken.

Ik F5 eigenlijk het meest als ik die email notificatie uit heb gezet, om toch mijn eigen gestelde vraag te volgen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja en dat drukt mij weer met de neus op de feiten dat ik best wel naar bed moet en morgen vroeg op moet XD
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zucht... ja, heel irritant van mezelf!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja, een noodzakelijk kwaad
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wanneer je gebruik maakt van een RSS-reader zie je vanzelf nieuwe vragen voorbijkomen. Je kunt gebruikmaken van een online reader (iGoogle.com) of een offline reader. Met NewsGator kun je zowel offline als online lezen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het zou handig zijn als de site automatisch refresht na 1 minuut ofzo.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja en dat kan vervelend zijn. Als je niet uitkijkt houdt het je af van andere zaken.
Gelukkig kan ik mezelf redelijk in de hand houden.
Vandaag mezelf een welverdiende vrije dag gegeven en lekker naar buiten geweest!