Waarom werd mijn vraag verwijderd?

Mijn vraag is verwijderd, omdat ik de vraag al eerder had gesteld. Dit zijn de richtlijnen m.b.t. dat onderwerp:

Stel geen vragen die al eerder op Goeie Vraag zijn gesteld en waarmee jouw vraag al wordt beantwoord. Maak gebruik van de zoekbox voordat je een vraag stelt, en schenk voldoende aandacht aan de gerelateerde vragen die kunnen worden getoond tijdens het stellen van je vraag. Als jouw vraag al eerder gesteld is, bekijk dan eerst de antwoorden van deze vraag.

Maar, er was geen antwoord gegeven op die vraag! Dus geldt die richtlijn hier dan ook? Dat staat er niet vermeld, dus dat wordt weer een mailtje sturen naar GV, het kost mij wel 8 punten!
Ik stelde deze vraag opnieuw, omdat ik die andere vraag had gesloten. Ik stelde hem opnieuw omdat er misschien nu andere mensen aanwezig zijn, en misschien dat deze mensen de vraag wel kunnen beantwoorden.

EDIT: het ging om de vraag "Ik hoorde een reclame vandaag op de radio, weet iemand waar dit om gaat? (zie uitleg)"

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Het beste antwoord

ik heb dat nu 2 keer gehad, je vraagkomt niet voor in de zoekbox maar word wel verwijderd omdat het erop lijkt, zuur hoor.

x
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Mijn vraag is verwijderd, omdat ik de vraag al eerder had gesteld.

Maar dat had je al gezegd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar in de richtlijnen staat: Stel geen vragen die al eerder op Goeie Vraag zijn gesteld EN waarmee jouw vraag al wordt beantwoord. Dat eerste is het geval, dat tweede niet.
en "Als jouw vraag al eerder gesteld is, bekijk dan eerst de antwoorden van deze vraag." Die bestonden niet :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt
Dit staat in de FAQ:

Wat als er geen (goed) antwoord is gegeven?
Als er nog geen (of geen goed antwoord) is gegeven, kun je de tijd dat de vraag open staat verlengen. Dit kan echter alleen als deze niet al op het maximum staat èn de vraag nog open staat. Dit kun je doen door op de knop Bewerken te klikken onderaan je vraag.

Je had de vraag niet voortijdig moeten sluiten.
Ik herinnerde me dat deze vraag gisteren ook al gesteld was.
.Dit is de reden waarom jou vraag verwijderd is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je had je vraag beter open kunnen laten staan. Er zijn genoeg mensen die nog wel eens naar openstaande vragen waar nog geen antwoord op is kijken. Ik heb op één van mijn vragen ook pas op de laatste dag een antwoord gekregen.

Ik betwijfel echter of die vraag beantwoord kon worden aan de hand van de weinig informatie die je erbij gegeven had... iets met zorg ofzo... ja, de keuze is reuze.