Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Flitspalen langs de spoorwegovergang.

Ik had toevallig de belgische televisie aan, toen kwam er op het nieuws dat ze een test gaan doen met flitspalen langs de spoorwegovergangen. Zo willen ze voetgangers en fietsers die langs de spoorbomen lopen (als ze al omlaag zijn) kunnen aanhouden.
Nu is mijn vraag hoe ze dat in godsnaam voor elkaar willen krijgen..Normaal kunnen ze toch geen hoofden op die flitspalen onderscheiden?

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/flitspalen-moeten-veiligheid-aan-spoorwegen-doen-toenemen.aspx

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
884

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ze kunnen ze wel onderscheiden maar niet registreren in een bestand.
Daarbij zal de flitspaal in contact staan met een politieteam verderop, die op basis van de foto (die vast digitaal verzonden wordt ( UMTS / MMS ) de desbetreffende persoon aanhouden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Gaat er niet toevallig morgen een proef van start. Of beginnen de eerste palen morgen te werken? Of iets anders misschien morgen ... ?
(1 april)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zijn het geen gewone camera's? Kijk ook eens naar mijn bron, het werkt dus wel in ieder geval..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ze maken een foto , en een eindje verderop krijg je een dikke boete.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ze zijn vast 1 dag te vroeg voor 1 april?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding