Hoe kun je op iPod 4 bij foto's een nieuw album aanmaken ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Dit kan nog niet maar op ios5 komt dit wel tot de mogelijkheden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Direct op de iPod touch kan dat (nog) niet, maar wel in iTunes, zorg dat je één map hebt, bijv. iPodtouchfoto's, zet daarin de mappen met foto's die je op je iPod wilt hebben, let op: niet meerdere mappen in elkaar.
Als je je iPod hebt aangesloten in iTunes, selecteer je de tab foto's bovenin.
Dan vink je 'Sync foto's van' aan en selecteer daar de map iPodtouchfoto's.
Daaronder kun je een van beide opties aanvinken, beste is om 'Geselecteerde mappen' aan te vinken, dan kun je daaronder zelf de mappen aanvinken die je op je iPod wilt hebben.
Let op mappen die je uitvink worden weer van je iPod verwijderd.