Wat is waar?: alles is handel OF alles heeft met handel te maken?

Is alles te verhandelen dus dat er bijvoorbeeld een rechtstreekse vraag voor een item is.....

of heeft alles met handel te maken in de zin van dat alles danwel direct of indirect te verhandelen is (zoals bijvoorbeeld een vlieg handel is omdat daarvoor vliegenmeppers etc zijn gemaakt?

please explain...

Toegevoegd na 10 uur:
Als jouw antwoord is dat ALLES handel is, noem dan aub een paar concrete voorbeelden van een absurd voorwerp maar wat tog de verhandelen is....( hetzij 1 koper of een hele markt)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Wat voor de een afval is,,is voor de ander goud.overal zit handel in,alleen je moet het wel zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dan is alles handel, alles wordt verkocht en gekocht... Ik zie geen enkele beperking en geen enkele uitzondering...

De een zijn dood is de ander zijn brood...

Alles is handel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dus jij denkt dat er een markt voor strontvliegen is? puur als product... noem eens iemand die van mij een partij strontvliegen wilt kopen. 100.000 stuks
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun jij die leveren werkelijk? Dan is daar markt voor, weet je hoeveel goede proteïnen daarin zitten?... Maar dan niet 100.000 stuks, maar 10.000 kilo en dat per dag, dat moet je leveren, dan weet ik zeker dat ik daar een markt voor vind...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoeveel goede proteïnen zitten er dan in een strontvlieg? mag je mij wel eens uitleggen. als het zo is dat strontvlieg een gezond product is, dan zou er wellicht al een markt voor zijn.
Als er een BEHOEFTE is aan strontvliegen dan zou er al lang een markt voor zijn geweest. ik denk dat deze stelling het beste is '' alles heeft met handel te maken''. Het is niet zo dat ik naar jou toe kan komen met een strontvlieg en dat je em van me koopt... ja misschien in een gekke bui:p, maar er is niemand die behoefte heeft aan een bakje strontvliegen. (dat lijkt mij!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en denk eens aan dit:
als jij je nagels knipt, kan je de restanten van je nagel dan verkopen aan iemand? zou je denken? wel is het zo dat er INDIRECT voor nagels is aangezien er nagelvijlen, knippers, nepnagels etc worden aangeboden
Beiden niet waar; mijn emoties zijn noch verhandelbaar noch hebben ze met handel te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen van beide precies : je kan in alles handelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles is, of heeft te maken met handel inderdaad!
Maar dan ook echt alles....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Handel is de eenvoudigste manier om geld te verdienen. Consultancy, uren verkopen, is altijd gebonden aan een maximum. Er zitten maar 24 uur in een dag. Maar handel is vaak eindeloos te multipliceren. Als je goed oplet, zie je op talloze plaatsen prijsverschillen die kunnen leiden tot winstgevend handel. Of het nou in auto’s is, computermuizen of in schilderijen. Alles dat beweegt, kan geld opleveren. Je moet het alleen wel zien.

Dus alles is handel...!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
beter is: alles heeft met handel te maken lijkt mij
check ff de reacties die ik op verschillende antwoorden geef.
t kan niet zijn dat dergelijke achterlijke voorbeelden die ik geef daadwerkelijk direct te verkopen zijn. wel heeft het allemaal met handel te maken omdat het indirect een behoefte genereert. stel jij knipt je nagels, de afgeknipte nagels.... aan wie ga jij die verkopen?! niemand inderdaad
jouw nagels echter, zorgen wel voor een markt.
er worden immers nagelscharen, knippers, nepnagels etc. verkocht. ik zie dit antwoord dus als onwaar
Alles is te verhandelen. Soms is er geen openlijke vraag naar een bepaald item, dan moet je wellicht eerst reclame maken en kopers zoeken bijvoorbeeld.
Maar overal zit handel in.