Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb een vakantie film op mijn harde schijf met muziek/tekst van 6 gig. Hoe wordt deze 4.7 zonder opnieuw beelden en teksten te wissen?

heb de film gemaakt met JVC harddisk camera en bewerkt met JVC software

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
570

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hercoderen naar een lagere bitrate. Met verlies van kwaliteit en het is een hele lange klus met zo een grote file.
Ik denk dat je 'm wil verkleinen zodat ie op een DVD-R past.
Koop een dual layer DVD-R, daar past ie wel op.
(Lees meer...)
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je zal van een hoop gedoe af zijn om het zaakje uit te monteren met een dvd recorder^6 gig is dat niet een uurtje of 6 film? Dan zitten er echt wel stukjes bij die je eruit kan weglaten en dan past alles op een dvd.Overgens zit een dvd van 4,7gb iets eerder vol.tot 4.5 of 4.6 gb.Omdat er op een dvd ook codes staan voor de dvd speler.Die kosten ook mb s.Op een compuer met een harde schijf van 120gb zijn er ook al gb s gebruikt voor het vista besturings systeem.Dus is je netto schijf minder dan 120 gb
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je wilt het waarschijnlijk op een DVD zetten.
Je kan ook een DVD-DL (double layer) zetten die meer opslag heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dual Layer disc gebruiken,
Hercoderen met een hogere compressie (kan niet iedere speler zomaar afspelen),
Splitsen over 2 discs,
Blue-ray disc gebruiken,
Knippen,
Lagere resolutie,

Er zijn vast nog meer mogelijkheden maar ik denk dat je er wel uit komt. Is het echt belangrijk dat alles op 1 enkel schijfje komt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding