Welke volgorde van belangrijkheid geef je de volgende sleutelwoorden?

Het is niet verplicht om ze allemaal te gebruiken. Wel zou ik graag willen weten waarom je de woorden (die je hebt gekozen) op jouw manier zo hebt neergezet.

Vriendschap, familie, respect, eigenwaarde, karakter, avontuur, huwelijk, pensioen, vakantie, kinderen, geld, werk, carrière, spel, ontwikkeling, respect, traditie, filosofie, wetenschap, religie, geschiedenis, toekomst, natuur, mensheid, dromen, realiteit.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

eigenwaarde, respect, karakter, dromen, kinderen, familie, vriendschap, filosofie, ontwikkeling, mensheid, natuur, toekomst. Deze volgorde heb ik gekozen omdat ik denk dat veel dingen in het leven beginnen met eigenwaarde en respect, je karakter beinvloedt ook veel, dromen zijn belangrijk, die zorgen ervoor dat je soms door lastige tijden kunt komen, beetje dagdromen dan.... kinderen, familie, vriendschap, datgene wat het leven heel fijn kan maken....al andere woorden daarna geven voor mij belangrijke aandachtsgebieden weer, waar ik graag aandacht aan besteed in mijn leven!

Vriendschap, respect, eigenwaarde, avontuur, spel, ontwikkeling, respect (voor de tweede maal), religie, natuur, dromen en realiteit, deze zaken zijn zaken waar je wat mee moet doen dus catogorie B, B van bevechten Alle andere zijn van categorie A, A van accepteren... Je hebt Categorie A en Categorie B, en je moet ze niet door elkaar halen, want dan heb je een probleem... Dus ik heb ze in twee categorieën ingedeeld, volgorde maakt niet uit, de categorie weer wel...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100