Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke volgorde van belangrijkheid geef je de volgende sleutelwoorden?

Het is niet verplicht om ze allemaal te gebruiken. Wel zou ik graag willen weten waarom je de woorden (die je hebt gekozen) op jouw manier zo hebt neergezet.

Vriendschap, familie, respect, eigenwaarde, karakter, avontuur, huwelijk, pensioen, vakantie, kinderen, geld, werk, carrière, spel, ontwikkeling, respect, traditie, filosofie, wetenschap, religie, geschiedenis, toekomst, natuur, mensheid, dromen, realiteit.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

eigenwaarde, respect, karakter, dromen, kinderen, familie, vriendschap, filosofie, ontwikkeling, mensheid, natuur, toekomst.
Deze volgorde heb ik gekozen omdat ik denk dat veel dingen in het leven beginnen met eigenwaarde en respect, je karakter beinvloedt ook veel, dromen zijn belangrijk, die zorgen ervoor dat je soms door lastige tijden kunt komen, beetje dagdromen dan....
kinderen, familie, vriendschap, datgene wat het leven heel fijn kan maken....al andere woorden daarna geven voor mij belangrijke aandachtsgebieden weer, waar ik graag aandacht aan besteed in mijn leven!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vriendschap, respect, eigenwaarde, avontuur, spel, ontwikkeling, respect (voor de tweede maal), religie, natuur, dromen en realiteit, deze zaken zijn zaken waar je wat mee moet doen dus catogorie B, B van bevechten
Alle andere zijn van categorie A, A van accepteren...

Je hebt Categorie A en Categorie B, en je moet ze niet door elkaar halen, want dan heb je een probleem...

Dus ik heb ze in twee categorieën ingedeeld, volgorde maakt niet uit, de categorie weer wel...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding