Ik maak zelf cosmetica, hobby-matig. Wat is jullie favo-geur?

Onder ambachtelijke cosmetica verstaan we zelf gemaakte zeepartikelen en cremes

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

ik hou van parfumachtig een beetje zwaar (giorgio geel witte verpakking), dus niet dat een hele lichte bloesem geur, en de geur van chocola (chocolademaskers zalig), kokos en vanille.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ga voor lavendel.
hoewel de iriscreme van weleda ook heerlijk ruikt, net als hun duindoornolie.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lavendel is inderdaad lekker.
En euh... creme.. dat maak ik zelf.
Maar dank je wel voor het snelle reageren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad lavendel helemaal vergeten +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@nieuwsgierig en rieneke: Ik vindt lavendel ook geweldig lekker en het geeft mij altijd zo’n goed (lente)gevoel. Toch kan mijn nichtje er echt van over haar nek gaan. Veel mensen krijgen er ook hoofdpijn van omdat het zo’n dominante en sterke geur is. Verder zeg ik niks, want vraagstelster is aan het vissen op een manier waar ik niet goed tegen kan…
Ik sluit me aan bij Rieneke : lavendel - heerlijk !! En kamperfoelie, dat vind ik ook erg lekker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lavendel ook erg lekker +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kamperfoelie is inderdaad erg lekker
Heb ik nog een heel klein beetje van staan.
Net genoeg voor zepen van glycerine.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@nieuwsgierig en rieneke: Ik vindt lavendel ook geweldig lekker en het geeft mij altijd zo'n goed (lente)gevoel. Toch kan mijn nichtje er echt van over haar nek gaan. Veel mensen krijgen er ook hoofdpijn van omdat het zo'n dominante en sterke geur is. Verder zeg ik niks, want vraagstelster is aan het vissen op een manier waar ik niet goed tegen kan...
In de winkel van Sabon hebben ze zoveel soorten zeep in geuren en kleuren dat je er bijna geen keus uit kunt maken. Maar één springt er voor mij toch wel uit en dat is de geur van kokos. De zeep is donkerbruin van kleur met witte motieven erin, heerlijk die geur en heel zacht voor je huid.
Verder is zeep van Kappus met de geur van lelietjes van dalen, en blue iris ook heel lekker van geur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Amber!!!!! helemaal het einde... warm en vrouwelijk...

Toegevoegd na 50 seconden:
en voor zeep: sandelhout, citroen en lavendel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lelietjes van dalen en jasmijn.