Wat is 'soepjurk' in het engels?

Ik heb het woord nodig voor een engelse krant die we op school maken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

In het engels wordt dan het woord "baggy dress" gebruikt (een jurk die als een zak om je heen hangt)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Google vertaler zegt "soup dress"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soepjurk is een nederlandse term. Als je het vertaalt naar welke andere taal dan ook, dan zullen ze het niet begrijpen.

Soepjurk komt overeen met dingen zoals 'Als er een schaap over de dam is .. ' Van die spreekwoorden dus. Snap jij de spreekwoorden uit een andere taal? In ieder geval, de meeste zal je, of ieder geval ik niet snappen.

Ik raad je aan om een ander woord te zoeken, iets meer algemener Nederlands. Iets wat gelijk staat aan de beschrijving van het woord 'soepjurk'.

Hoop dat het lukt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom minnetjes? Dit is goed advies! Het geeft geen directe vertaling, maar wel de manier waarop je moet denken. Helemaal goed, dus. Ik geef een plus.
Ik denk dat je het meer in t woord 'tent' moet zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een soepjurk is een muumuu, ook wel vaak afgekort tot een mumu.