Kan een geest van iemand in je huis aanwezig zijn terwijl diegene niet dood is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Antwoorden (14)

Ik zit nu naast je....

Nee kan niet.
( meschien wel niemand kan dit 100% beantwoorden.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, vraag maar aan de vriendin van mijn ex, die nu in ons huis woont....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, want geesten bestaan niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, als deze persoon ook fysiek in je huis aanwezig is, dan heeft hij z'n eigen "ik" meegenomen.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Ja dat kan wel, Ramakrishna kon dat... Die kon uittreden uit zijn lichaam en op stap gaan naar een andere plek...

Dus in feite kan dat wel degelijk, maar niet iedereen kan dat... Ik kan het niet.. Tijdens de slaap gebeurt het wel eens... Maar dan kan ik het niet bewust sturen om naar een werkelijk fysieke plek te gaan daar waar ik wil... Maar het kan wel, door geoefende yogi´s...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eens!
Als iemand nog leeft,zal zijn geest in z'n lichaam zitten. Dus als die persoon in jouw huis is,is zijn of haar geest er ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geesten bestaan toch helemaal niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Binnen mijn ervaring komt dit echt bijna nooit voor, er zijn een paar "verlichte" geesten, die het vermogen hebben uit te treden en zich naar een andere plek te verplaatsen. En dat is zeer uniek.
En verder lijkt het me bijna niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zeker,

Als ik nu aan je denk en aan je huis, dan is mijn geest bij je.

Ook kan iemand intunen dan is hij op twee plekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je met iemand samenwoont, leef je sowieso samen met een geest. Maar dan wel een met een lichaam eromheen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neej, want geesten zijn van mensen die dood zijn.
Wat jij bedoeld kan wel een duivel zijn (satan)
hij kan in elk vorm voorkomen.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als nuchtere hollander lijkt me dit volkomen onmogelijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
JUIST wanneer die gene nog niet dood is. Het hangt een beetje af van je definitie van geest, maar voor mij is het levenskracht, en die staat niet apart van het lichaam en leeft ook daarvoor of daarna niet door. Zolang je met andere mensen samen leeft, leef je met hun geest. Gezellig juist.