Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wonen er op de zuidpool moslims?

En zo ja, hoe houden ze de ramadan dan vol?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

LOL, goede vraag...

Moslims vasten ook niet echt... Vasten is niets eten, maar dan ook niet voor langere tijd...

Ik heb wel een 14 dagen niets gegeten, gewoon om te kijken wat het deed... Heerlijk is dat...

Maar eten uitstellen tot het donker is, dat is geen vasten hoor...

En op de zuidpool vasten ze net zo goed of net zo min als ergens anders... Zij hebben een mechanisch dagpatroon van leven daar, dus het kan gewoon mee...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik moet de eerste pinguin die de koran onder zijn vleugel bij zich draagt nog ontmoeten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoewel de "tekening" van een vrouwtjespinguin wel iets wegheeft van een burka (hetzelfde geldt eigenlijk ook voor het kleurenpatroon van de mannetjespinguin).

Anyway: Vasten doen deze beesten echt wel. Na het leggen van de eieren gaan de vrouwtjes het hele eind (kilometers ver) terug naar de zee om zich vol te vreten. De mannetjes blijven bij de eieren en eten dus echt weken lang helemaal niets.
Of zij dit echter uit geloofsovertuiging doen... ik betwijfel het.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk het wel want daar hebben ze heel erg veel vis en geen varkensvlees.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen idee of er moslims wonen.maar als er moslims vasten waar het niet licht of donker wordt,horen zij zich te wenden naar het dichtsbijzijnde land waar het wel licht of donker wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding