Wat is een muntje van 5 cent van H.M. Koningin Juliana uit 1950 waard?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Antwoorden (3)

Volgens de volgende website schommelt de waarde tussen 5 tot 25 euro.

Toegevoegd na 52 seconden:
tot=en
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn nog best veel van deze munten in de handel verkrijgbaar, het ligt ook aan de vraag en aanbod en hoe de conditie van het muntje is, verder is het wat men er voor wilt geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PROOF: € 35,00
FDC/UNC: € 15,00
Pr (Prachtig): € 5,00
ZFr (Zeer Fraai): € 0,05
Fr (Fraai): € 0,05
G (Goed): € 0,05

Dus waarschijnlijk weinig of niets