Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kerstkransjes Pepernoten zijn al te koopZelfs al een kerstshow In oktoberKan (mag ) dit ja of nee ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
923

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (11)

Ja, dit kan. Het bewijs zie je overal..
Ja, dit mag. Er is geen wet dat het verboden is om vroeg kerstkransjes ed te verkopen.

Dat het vervelend is voor sommige mensen weten we ondertussen ook:
http://www.goeievraag.nl/vraag/vroeg-begonnen-sinterklaas.25985
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is geen verbod op een kerstshow in oktober of zelfs als dit wenselijk is in juli.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan, omdat het geld oplevert.
Er draait al een Sinterklaasfilm in de bioscopen. Dit is natuurlijk ook te begrijpen, omdat een film geld moet opleveren. Als de film pas wordt uitgebracht in december en na 5 december weer weg moet levert het niets op.
Dus beginnen ze eerder met de verkoop en de film, puur voor meer geld.

We kunnen er beter aan gaan wennen, want het zal zo blijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De tradities groeien naar elkaar toe door de commercie.
Als ze elkaar maar niet gaan overlappen zodat er straks paaseitjes in de kerstboom worden gehangen.
Want die kant dreigt het op te gaan. Het kan en mag, maar hoeft niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan en het mag...helaas!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het kan
En ik vind het vreselijk
de sfeer ontbreekt toch nog compleet
een winkel begint er mee en de rest hobbelt er achteraan om nies te verliezen.
Er zouden regels voor moeten komen!! (helaas,want gezond verstand lijkt te ontbreken)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Pinkeltje;

Ja, dat kan en mag. Maar ik vind dat niet alles wat kan of mag daarom ook maar moet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles ligt schijnbaar al vanaf september begin oktober in de winkel, goed voor de omzet want ook al willen wij het nog niet het wordt toch al goed verkocht.

Het mag dus want als het niet zou mogen waren de winkeliers wel op de vingers getikt dat ze dit direct uit de schappen zouden moeten verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/vroeg-begonnen-sinterklaas.25985
Dit is al zo'n beetje de 3e vraag over pepernoten en kerstbomen die voorbij is gekomen de afgelopen paar dagen.
Mag dat ja of nee?
Zo lang de consumenten blijven consumeren van de aangeboden artikelen zal dit blijven bestaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het mag wel.... waarom niet?? al doe je dat in julie. Maar wat mij betreft hoeft het helemaal nooit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja het mag wel anders waren ze er niet,ik moet alleen zeggen dat ik er zelf niet voor ben omdat je dan helemaal de sfeer kwijt bent van de december maand
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding