Hoe kan het,dat nadat iemand een stalen pen door de wang heeft geprikt en er weer haalt,je geen wond of bloed ziet?

Ik denk dat de meesten het weleens op t.v. gezien hebben.Ik weet niet exact waar ze dit doen.
Kan dit of is het een truc?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Het beste antwoord

Er zijn plekken in de wang die bij zo´n prik geen bloeding geven zolang de pin erin zit en ook niet meteen als die eruit wordt gehaald... Vaak herhalen die lui hun trucje en dan zit daar een litteken en dan bloedt het al helemaal niet meer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het wanggebied(en meerdere gebieden)hebben geen grote bloedbanen lopen waardoor je dus geen bloeding krijgt die ernstig bloed alleen een binnenhuidse bloeding,ik heb dat gezien op vakantie en die mensen hebben na een aantal uren wel blauwe plekken op hun wangen!