Goeie (HBO) Studiekeuzetest

Ik zoek een goeie studiekeuzetest (HBO). Heb mn havo diploma, en zoals ik er nu voorsta, ga ik vwo 5 niet halen. Ik moet dus als back-up plan een HBO opleiding gaan zoeken alvast. Weet iemand een goeie studiekeuzetest?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Het beste is om naar het decanaat te gaan en een studiekeuze test te vragen. Zij hebben daar goeie tests en het kost je niets. Bovendien kun je overleggen met je decaan als je nog vragen hebt.

De gratis tests op internet zijn niet echt heel goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ga na bij je zelf wat je heel leuk vind, en vraag het dan bij de decaan wat voor opleidingen er bij passen.
en ga vooral veel open dagen bezoeken, die zijn er nu heel veel.
succes !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mijn kinderen doen ze op school de uitgebreide internettests van Qompas voor profiel- en beroepskeuze. Vraag aan je decaan of je via de school een gebruikersnaam en wachtwoord kunt krijgen.