wat kan ik doen aan de criminele werkwijze van verzekerings maatschapijen afd letsel schade

de juristen rekken het via juridische omwegen zo dat je wel akoord moet gaan met een veel te lage afkoop som om een een faillisement te voorkomen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Heel vaak wordt je zonder meer schandelijk behandeld, alsof je oud vuil bent... Er is geen coulance, er is geen begrip, alleen maar regeltjes en handelen, onderhandelen, op accoordjes gooien en de advocaten spinnen er wel garen bij... En als je dan ergens recht op hebt, dan is het een grijpstuiver, terwijl jij alle lijden en pijn moet dragen door hun schuld...

En gezondheid is het mooiste en hoogste goed, daar verandert een schadevergoeding totaal niets aan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo maar even wat praktische vragen:

Is de aansprakelijkheid duidelijk en erkend door de tegenpartij?
Heb je een belangenbehartiger(liefst een LSA advokaat?
Is er al sprake van een medische eindsituatie?
Je kunt een second opinion aanvragen bij een externe advokaat.
Is er een fatsoenlijke berekening gemaakt van je schade?
(Verlies arbeidsvermogen/Zelfwekzaamheid/Economische kwetsbaarheid)

Noot: Ik ben geen belangenbehartiger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je al geprobeerd je te laten vertegenwoordigen? letselschadeadvocaten heb je nu ook in Nederland, ze werken op no cure no pay basis en ze zijn zeer belust op winnen voor jou.