Zijn er enveloppen te koop van 3 bij 3 cm?

En stel dat ze bestaan, waar koop ik die?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ik nodig je niet uit voor mijn bruiloft!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
moeten wel bestaan, je hebt ook minikaartjes inclusief envelopje. Maar waar ze lost te koop zijn..ik weet het niet.. misschien een hobbywinkel?

Het beste antwoord

Volgens mij zijn die niet te koop. Je moet ze dan zelf maken. TNT accepteert ze vervolgens niet als je ze zou versturen. (kunnen de sorteermachines niet verwerken).

Toegevoegd na 7 minuten:
Bij de bloemist. Daar heb je van die kaartjes (met envelop) om aan bloemen te hangen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hooguit bij de kabouterwinkel.

3 bij 3 cm - dat is net genoeg om een postzegel op te plakken. Vervolgens past het adres er niet meer op.

Oh, wacht - misschien wil je ze wel niet per post versturen. Goed, dan denk ik dat je bij een prullariawinkel een (kleine) kans maakt. Beter is het ze zelf in elkaar te knutselen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geweldig antwoord op een nogal gekke vraag!!! +1
Die zijn niet legaal voor de TNT en die mogen ook niet verstuurd worden over de post...

Je kunt ze zo makkeijk zelf maken, open een normale envelop, dan zie je hoe ze die maken... Scan er eentje in, verklein die en print die uit... en je hebt meteen en perfect je 3 bij 3 envelop...

Je kunt ze nergens kopen, dat vertel ik je...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk toch van wel, zie antwoord en reactie van zieneres.
Maar inderdaad als dat niet lukt, ga ik ze zelf maken...
Dat zal wel een probleem worden, want ik ben niet zon freubelmutsje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
succes dan... Maar zelf maken op de manier die ik je aangaf is zo makkelijk en fun...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je weet hoe je iets in moet scannen zal het wel makkelijk zijn, maar ik ben een week verder eer ik dat door heb;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ok... ja daar dacht IK dan weer niet aan... :-))
Op de site; www.marktplaza.nl moet je bij hobby klikken. Dan toets je in het zoekvenstertje "mini envelopjes" in en voila. Daar is o.a. een verwijzing naar Teddybeertje, een hobbywinkel in Vught. Ik denk dat ze dus in hobby en/of handwerkwinkels te koop zijn.
14 jaar geleden
Ja hoor Sharon, ze bestaan wel. Alleen ik weet niet waar je ze kan kopen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thanks GV