Stel voor dat op jouw staatslot die miljoenen valt, waar moet je dan dat lot bewaren:)?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik hoop altijd dat ik opeens serieus deze vraag voor mezelf zou moeten beantwoorden.
Maar ik denk dat je er goed aan doet om te zorgen dat niemand weet dat jij die prijs hebt gewonnen, dan maakt het niet uit waar je dat lot hebt. Gewoon in een keukenla thuis dus. En twee dagen later (zodra het kan bedoel ik) ga je toch echt met dat lot in je binnenzak om de prijs te incasseren, en dan wordt het wel belangrijk om niet te vragen het cash uit te laten betalen.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Gewoon ook waar je evt je bankpasje bewaart,en niet gelijk aan de grote klok hangen.
en zogauw mogelijk een verlofdag nemen om de prijs te innen,dat kan er wel af denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben zo bang dat dat zou gaan gebeuren en dan niet weet waar ik dat moet laten, dat ik geen staatsloten koopt... Dan hoef ik nooit voor dit probleem te komen te staan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1e: In een enveloppe doen
2e: Goed verzegelen
3e: Naar de notaris en daar het lot tot het moment van 'verzilvering' in bewaring geven. Kost wel geld maar wat geeft 't, je bent toch schatrijk en..., die notaris heb je later nog nodig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bewaren? je hebt miljoenen gewonnen... gelijk cashen dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nergens als je automatisch meespeelt dan wordt het gewoon op je rekening gezet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang je het lot niet zo verstopt, dat je het zelf niet kan vinden om te gaan innen, is er niets aan de hand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe het in een brandwerende kluis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou het gewoon in mijn kluis leggen,zodat ik het ook zelf niet kwijt kan raken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De staatsloterij bewaard het lot voor mij. Ik speel namelijk automatisch mee, elke maand met hetzelfde lotnummer!