Hoe komt het dat bijna niemand 'toen balsemde ze me' kan zeggen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+3 @ sjaan
Alleen als je verteld dat je het uit kan spreken, is een geoorloofd antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk..ik struikel er ook over :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+3 @ struikelende loes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep :-)

Het beste antwoord

Omdat hersenen sneller gaan dan menig mond kan spreken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Omdat dit maar verdomd weinig mensen is overkomen.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt! maar bedoel het uitspreken ervan.. geprobeerd?
Omdat je over het algemeen dood bent als dit gebeurt en dan praat het zo moeilijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt maar probeer het eens uit te spreken..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het enige goede antwoord! +1
Ik schijn de uitzondering te zijn,heb er geen probleem mee.
Ik moet er bij zeggen toen ik het voor de 6e keer probeerde ging het mis!Waarschijnlijk komt het door een bepaalde opvolging van letters.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan het ook, maar heel veel mensen echt niet..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eitje:P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Petergradisen, je hebt toch humor!!!
Zeker zoiets als; "het vliegtuig stortte neer en de overlevenden zijn daar begraven".
14 jaar geleden
Valt wel mee om het uit te spreken,als je het maar langzaam doet,als je de klemtonen maar goed legt,om het goed uit te spreken moet je een hele kleine pauze leggen na balsemde,anders spreek je het bijna uit als een woord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben bijna niemand - de eerste keer was wat lastig, daarna geen problemen meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben kennelijk iemand want ik heb er geen probleem mee, de nadruk leg ik BALsemde....
Misschien kan je aan anderen vragen om te zegge: Toen balsemde hij me! Dit is een impliciet antwoord op je vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een pijnlijk onderdeel als je gebalsemd wordt is het verwijderen van de organen. Dat vertellen maar weinig mensen na.
14 jaar geleden
Is net zoiets als "de meid snijdt recht en de knecht snijdt scheef". Na een beetje oefenen lukt het wel :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er totaal geen problemen mee, dus ook ik ben bijna niemand.
Deze is moeilijker:
De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb met beide geen problemen en ook : "De kat die krabt de krullen van de trap" Gaat bij mij zonder dat ik over mijn tong struikel. Veel geoefend vroeger moet ik er wel eerlijk bij zeggen...
Problemen heb ik bij meer gewone woorden die tijdens een sollicitatie gesprek uitgesproken moeten worden... Dan lijk ik wel een ...
Is net zoiets als je vingers in je mondhoeken steken, je mondhoeken uitelkaar trekken en dan zeggen:
"Mijn vader heeft haar op zijn borst".