Warom wiebelen mensen met hun handen als ze lopen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger deed ik dat niet of nauwelijks, en moest ik moeite doen om het wel te doen. Nu doe ik het, net als iedereen, wel, en moet ik moeite doen om het niet te doen. Geen idee waarom ik het vroeger niet/nauwelijks deed, en hoe of waarom het is veranderd.

Antwoorden (4)

Mensen wiebelen niet,maar ze zwaaien met hun handen! Dat is een automatisme om goed in evenwicht te blijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om hun evenwicht te bewaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als we niet tegelijkertijd geantwoord hadden zou ik zeggen plagiaat! Maar van wie?
Met je armen zwaaien bespaart energie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het met je voeten wiebelen zo lastig loopt