Waar kan je een kluisje kopen/huren?

In films zie je wel eens dat uit stationskluisjes hele oude objecten worden gehaald. Ook postkantoren zijn geliefd voor het verbergen van brieven die later toch nog worden gevonden.

Ik vroeg me af of er zo iets te huur/koop was? Een bank is denk ik te duur (dat weet ik niet zeker)

Vraag om uitleg als de vraag niet duidelijk is want ik geloof dat hij een beetje vaag is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.6K

Antwoorden (1)

Ik heb even op internet gekeken en ben op het volgende gestuit; http://www.plusonline.nl/geldenrecht/artikelen/artikel/8/waar-vindt-u-nog-een-goede-kluis

Een korte samenvatting: De meeste kans heb je bij de SNS en ING banken, maar alleen de SNS neemt "vreemden" aan. Het kost ong. €30,- per jaar. Veel succes, en voor meer informatie moet je naar die website gaan ;-)