Na hoeveel reparaties van een mob tel mag je een nieuwe eisen?

Hij is 3x gereset en 2 x gerepareerd bij nokia het is een nokia n96

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik heb ooit eens geinformeerd hier naar maar nokia zegt na 2x rep gaan we over op een nieuw toestel maar ik weet dit niet zeker.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Bij mijn Nokia 8210 was dat bij de 4e x in 1 jaar een nieuwe.
Ik ga er vanuit dat het bovenstaande nog steeds zo is. De telefoon wordt 3x gerepareerd daarna krijg je of heb je recht op een nieuwe telefoon. Dit heeft overigens niets met de provider te maken zoals eerder werd aangegeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Daar is geen maximum aan...

Eigenlijk vraag je ons hoe je ervoor moet zorgen dat je een nieuwe krijgt en waarop je je dan moet/kan beroepen, vermoed ik...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar is wel een maximum aan. Dit scheelt per priovider (neem aan dat je hem niet los gekocht hebt). Ik zou je adviseren bij de provider te informeren. Ik heb eenmaal hetzelfde geintje aan de gang gehad bij een motorolo icm t-mobile abbonement. Die heb ik 3 maal op moeten sturen voor ik een nieuwe kreeg. Die nieuwe was uiteindelijk wel een ''hoger'' model dan de kapotte (maar dat kan je niet eisen).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Concreet mag je verwachten dat als je toestel 3 x gereset is en 2 x gerepareerd dat je dan al een tijdje een nieuw toestel had moeten hebben gekregen...

Overigens is dit de verantwoordelijkheid van de verkopende partij en niet van Nokia...

Er even vanuigaand dat je nog garantie hebt. Plan even een ochtend/middag/dag vrij en pleur je N96 in het water. Dan krijg je direct een nieuw toestel...

Dit is niet helemaal de correcte manier. Maar je had voor de derde reset en voor de tweede reparatie al een nieuw toestel moeten krijgen...