Wie weet zoveel mogelijk toepassingen te verzinnen voor een sok?

Wat kun je er allemaal mee doen?

Toegevoegd na 19 minuten:
Deze vraag word onder andere gebruikt in onderzoeken naar hoe groot het fantasie- en inlevingsvermogen van mensen is. Ik heb hem in verband met mijn studie beantwoord en vond dat erg leuk: ben benieuwd wat voor dingen anderen nog kunnen verzinnen!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

1. Het spaarpotje voor de oude dag
2. Babysok is ook babywantje
3. Knikkerzak
4. Lange sokken kunnen als tochtwering voor het raam
5. Bescherming tegen uitsteekpunten bijvoorbeeld van Nordic Walking stokken
6. Een geheim teken voor de minnaar - als mijn groene sokken aan de lijn hangen, is hij welkom
7. Legitimering van het bestaan van sokophouders
8. Wapentuig, door er een steen in te knopen heb je een slingeraar
9. Ingelijst wordt een sok een schilderij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (17)

Een ouwe is zeer geschikt om geld in te stoppen. En dan verstoppen onder je bed.
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
Wat een slechte vragen. Welk nut heeft dit gezeur?

For the point of argument;

Handpot maken
Bestek i stoppen
Jezelf bevredigen
Aarde in doen en planten in stoppen
Uien bewaren
knoflook bewaren
Schoonmaken ipv doekje
Kruiden builtje van maken
Met stenen iemand een klap voor de kop verkopen
Kip over de kop trekken om t elaten slapen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om je voet doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Gouden tip! Ga ik eens proberen!
Je kunt hem stoppen,verstoppen,geld in stoppen,als zakdoek gebruiken en hem ook nog aantrekken,maar dan is 2 beter dan 1 sok.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prima geschikt om iemand de mond mee te snoeren, als overwant (wel lekkere dikke wollen soort nemen, die lycra dingen die branden aan handen én overnschaal vast), ipv de banana-in-the-tail-pipe past een sok ook en als je nog eens een platenhoes moet ontwerpen is het als man wel geinig om hem om je leutert te hangen :)

Toegevoegd na 31 seconden:
Oh ja, ook regelmatig onderwerp van sommen in de winkunde a, zowel mét als zonder terugleggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je mobieltje in doen dan raakt hij niet beschadigd en hij kan een stootje hebben
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Balletje van de hond in stoppen,vind hij prachtig,als muts gebruiken,handpop van maken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het kan een lekker holletje zijn voor een hamster.
14 jaar geleden
Zie de Red Hot Chilli Peppers:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar blijven die sokken aan hangen???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zit een elastiekje omheen :))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@hufkes...ja die zijn ook mooi
In geval van nood als handschoenen gebruiken (reservesokken uiterraard)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In 'The Bridge to Nowhere' wordt een sok gebruikt om over een draadloze telefoon te trekken zodat de stem vervormd en een ex-vriendje van me gebruikte sokken bij het masturberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zou ik wel zachte sokken willen adviseren, geen geitenharen.
Als ze een beetje ruim zijn... 's Winters om de buitenspiegels van je auto trekken, zodat die ijsvrij blijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt er popcorn in poffen... Doe wat popcorn in een oude sok, hang die dan vervolgens in een pan met hete olie... Het voordeel is dat je de pan open kunt laten en toch niet hoeft te schrobben...

Dit antwoord kan ook meedoen aan die andere vraag van jou, waar je vraagt wat je allemaal kunt doen met popcorn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
knikkers erin dan een knoop erin ,en je hebt een perfect verdedigingswapen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb heel lang een sokje gebruikt om mijn mobieltje in te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stof mee afnemen en spinnen en langpootmuggen mee pakken.
14 jaar geleden
met een panty kun je vliegen van je auto verwijderen, maar een sok? als je sla gewassen hebt en geen slacentrifuge hebt, die sok daar voor gebruiken?

Toegevoegd na 6 uur:
wassen voor gebruik!