Waarom lachen kinderen, als er iets gezegd word over SEX?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hihihihihi, je zei "sex"....:$
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kunnen we deze vragen niet gaan negeren want ik heb het idee dat we min of meer worden geprovoceerd.. niet dat me dat veel doet maar het hoort hier niet denk ik....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je wordt vervelend...

Het beste antwoord

omdat dat een spannende wereld is, natuurlijk!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Omdat veel ouderen een soort van gene geven of zich ongemakkelijk gaan voelen bij sex gerelateerde onderwerpen, zeker in het bijzijn van kinderen. Zo zeggen wij dus eigenlijk tegen kinderen dat sex iets vreemds, iets raars is. En alles wat vreemd en raar is daar gaan kinderen om lachen. Je zult zien dat kinderen die qua sex betreft openlijk worden opgevoed hier minder snel of niet om lachen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihihi mamma hij zei een vies woord.
of hij zei iets wat je niet mag zeggen.
net zoals dat kinderen lachen als je een scheet laat (vele volwassenen lachen hier trouwens ook nog om ;-) )
het gaat erom dat jij iets durft te zeggen waar zij het niet over mogen hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies, +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan het zelf niet beter verwoorden! +1
taboe`s zijn altijd leuk voor kinderen, ze vinden zowat alles leuk wat niet mag of taboe is. en dat hebben ze erg snel door.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles wat niet mag is voor kinderen (en grote mensen) erg leuk en spannend. En sex is iets wat je niet in het openbaar mag bespreken en is dus leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zijn alle volwassenen hier op 't werk eigenlijk ook nog kinderen. Op een paar uitzonderingen na, misschien... Maar da's met jeugdigen ook zo.