Van suiker krijg je een energieboost maar daarna word je er 2 keer zo moe van. Druivensuiker is beter maar ook alleen op korte termijn.
Ga een stukje lopen, lekker wandelen of probeer jezelf tot dingen aan te zetten door positieve gedachten.
En ga op tijd naar bed, dan sta je ook frisser op en dat zorgt ervoor dat je energielevels op peil blijven. Zoek mensen op die je positieve energie geven.
Mediteren helpt ook op de wat langere termijn. Of laat je wat extra energie geven door een magnetiseur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Energydrinks, Mars, snoepgoed...

Je krijgt hierdoor heel snel meer energie. Op de langere termijn lijkt me dit echter geen goed plan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel zoet snoep naar binnen proppen. Helpt wel,maar doe het niet te vaak!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door een banaan te eten krijg ik snel energie. Is in ieder geval wat gezonder dan snoep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bewegen! Als je de hele dag lam op de bank zit, word je moe. Op het moment dat je van die bank af komt en gaat bewegen, krijg je ineens veel meer energie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, op het werk in de pauze even een rondje. Gewoon een half uurtje even doorstappen. Werkt prima!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zit niet de hele dag lam op de bank hoor;-)
Ik werk de hele dag, en doe er ook nog wat dingen naast..
Denk dat ik voldoende beweeg, maar toch ben ik moe...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe je wel werk wat je leuk genoeg vindt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja heel leuk zelfs..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er kunnen natuurlijk nog diverse oorzaken zijn. Vaak als je echt even goed naar jezelf kijkt, herken je ze. Zoniet, dan zou ik zeker even naar de huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het inderdaad iets is van de laatste tijd, en je hebt je ritme e.d niet veranderd zou je even naar de huisarts kunnen gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor jullie adviezen.. Ik denk dat ik inderdaad maar even naar de huisarts ga.
Mijn voorganger heeft gelijk.
Tip:Hardlopen. Ik ben daarna altijd helemaal hyper en mijn lijf zit dan vol adrenaline en energie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een suikerklontje geeft snel energie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik 's ochtends niet echt op gang kom, dan helpt een flinke bak koffie me wel om er met veel meer energie tegenaan te gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dekstro energie snoep. Werkt snel en goed. This ook lekker
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gezellige vrolijke muziek opzetten, en begin ergens aan.
je zult zien dat de muziek ook weer energieopwekkend werkt.