Heeft er iemand van het jointje "haze" gehoord?

Wat is daar het verschil van met een gewoon jointje?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Rieneke1
14 jaar geleden
ik denk dat je voor deze vraag beter naar een wietforum gaat.
die kennis is hier waarschijmlijk niet in huis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan moet dit meer duidelijkheid bieden...internet is handig hoor als je een vraag hebt (buiten GV om) ;-) http://en.wikipedia.org/wiki/Purple_Haze_(cannabis)

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je doelt op silver haze. Silver haze is een gekweekte soort (combinatie van andere planten) die een extra sterke werking heeft. Door de kwaliteit en de (iets) langere kweektijd voor een oogst is deze wel duurder dan de 'gewone' soorten marihuana.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
of purple haze........

Andere antwoorden (2)

http://jointjedraaien.nl/wietforum/f12/purple-haze-t6266.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt! Maar waarschijnlijk hadden ze al flink gerookt toen ze het schreven. Begrijp er niet veel van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Valt wel mee hoor, als je de terminologie een beetje kent: Een feno: fenotype, term uit de genetica. Indica en satica: de twee families waarbinnen je cannabisplanten kunt classificeren. Bubble en K2: twee specifieke cannabisvarianten waar de schrijvers ervaring mee hebben als kwekers. Trichomes: harsdraadjes met hoog THC-gehalte.
haze is een weed soort. Is sterker dan al die andere soort weed. Heeft ook hele sterke geur. En iets duurder...