Hebben jullie ook last van het snel kapot gaan van iPod oortjes?

Ik heb 3 keer een iPod gehad. Van mijn eerste iPod (nano) hielden de oortjes het vrij lang. Toen ik mijn nieuwe iPod kocht (iPod touch de eerste versie) waren de oortjes al na 3 maanden stuk! Ik heb nu de iPod touch 4g sinds eind december en de oortjes geven nog wel geluid maar een soort van raar robot geluid! Dit komt waarschijnlijk grotendeels door mij maar ik vroeg me af wie hier ng meer last van heeft en hoe ik dit kan voor komen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ja ik heb er ook al zoveel gehad en allemaal zijn ze stuk gegaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jup. Nog een tip: gooi ze niet in de was. Dan is dus heel de kabel naar de kloten.