Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

zwanger of niet ?

Ik ben een meisje van 15 jaar en ben net ontmaagd. Ik had een nieuwe pil en we hebben geen condoom gebruikt.. Ik ben bang dat de pil nog niet werkte? Hij is wel klaargekomen in my ;s en ben er ondertussen niet meer mee ' Ik heb veel pijn in mijn buik ;s Kan er iemand meer uitleg geven aub !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
822
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom was je al aan de pil eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me alleen maar verstandig om tijdens je eerste keer al aan de pil te zijn! Je weet toch wel of zoiets er aan zit te komen? Dus snap die vraag niet helemaal :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Euhm kweni , ik ging normaal op een manege werken voor leercontract en ja ik had mijn regels atijd heel hart en daarmee heeft ons mama gezegt voor de pil nzo..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
& ik wist niet da we dat gingen doen , da spreekte ni zomaar af hoor. Wat snap je niet aan de vraag ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel dat ik de vraag van Heidi niet snap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik ook ni zoo ;d
maarja , 's toch normaal da ge de pil pakt ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewell allemaal , voor de hulp. Maar het is well sinds woensdag gebeurt , niet gisteren fsoo ..
dus morning after pil kan ik niet meer nemenn..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee, maar nog even ter verduidelijking: je hebt het over een nieuwe pil? wat bedoel je hier mee? Dat dit de allereerste pil is die je ooit geslikt hebt? Dat het de eerste pil was van een nieuwe strip na een stop-week (stop-week is wanneer je ongesteld wordt en geen pil slikt), of dat je bent gewisseld van pil-soort en het de eerste nieuwe pil was van de nieuwe soort?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
andere pil ? x

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

als je een antwoord wil of je zwanger bent of niet moet ik je teleurstellen dat weet niemand namelijk.

het is afhankelijk van wanneer je met de pil begonnen bent (dus in welke periode van je cyclus)
per pil is dat verschillend maar daarom doen ze er altijd een bijsluiter bij waarin je alles kan lezen.

echte pijn in je buik kan een teken zijn van zwangerschap, maar dan aan het eind van de 9e maand ongeveer.
bij jou zijn het zenuwen. wil je het zeker weten zal je even een test moeten doen of naar je huisarts gaan.

succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De pijn in je buik komt waarschijnlijk door het vrijen, dat kan wel eens voorkomen. Dat is waarschijnlijk je baarmoederwand die wat gevoelig is. Gaat binnen een paar uur wel weer over.

Inderdaad goed de bijsluiter van de pil lezen, die overigens vaak ook op internet staan (wel juiste merk dan opzoeken). De assistent van de dienstdoende huisartstenpost kan je meestal ook wel (telefonisch) vertellen of er kans is op een zwangerschap als je de hele situatie uitlegt. Indien dit het geval blijkt te zijn, dan zal zij of hij je aanraden om de morning after pil te nemen.

Maar voor nu zou ik eerst even de bijsluiter lezen. En bij twijfel dus altijd de dokter bellen. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou een test nemen ga gewoon even boodschappen doen en neem er eentje mee dan weet je het echt zeker maar buikpijn kun je eigenlijk altijd krijgen dus daar kan ik niet veel van zeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding