ik heb een nieuw abonnement afgesloten die 17 ock ingaat kan ik er nog vanaf

heb een nieuwe provider gekozen maar abonnement gaat pas 18 ock in de oude loopt tot 17 ock

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Als je inmiddels 8 dagen verder bent niet meer. Anders is het confrom de Nederlandse wetgeving altijd mogelijk om van je contract af te zien...

En het gaat waarschijnlijk om een telecomprovider? Hierbij zul je een nieuw toestel hebben ontvangen. Houd er dan wel rekening mee dat je hierbij het toestel ongebruikt moet kunnen inleveren. Dit is namelijk erg gemakkelijk na te gaan. Verreweg de meeste GSM toestellen zullen direct het interne telefoonboek overnemen van je sim-kaart...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij sommige providers staat dit dus in de alg voorwaarden. Echter de wet op colportage geeft je de mogelijkheid om binnen 7/8 dagen dit weer te ontbinden. Ik weet dus niet wanneer dit ,nieuwe, abonnement is afgesloten anders is dit een mogelijkheid.
Grtjs
Pieter