armband grote en ring grote??

Ik wil een armband en een ring voor me vriendin kopen maar ze mag het niet weten maar ik weet niet welke maat ze heeft hoe kan ik het best er achter komen welke maten ze heeft zonder dat zwe het weet???(( Ik zie er pas weer over 2 weken))

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik ben trouwens op vakantie en hier in spanje is het iets goedkoper dus ik d8 koop ik hier dus bon bewaren heeft oook niet zo veel nut want dan moet ik weer naar spanje terug :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Wellicht dat je dat kan navragen bij vriendinnen / ouders van haar.
Anders ring kopen zonder inscriptie en BON bewaren!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook verstelbare ringetjes en armbanden kopen,die kan je dus groter en kleiner maken.
Ik heb ze zelf omdat ik hele dunne vingers en polsen heb en alles altijd te groot is!^_^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ten eerste hebben de meeste vrouwen ring maat van ongeveer 17 ( en klopt dat niet kun je m achteraf voor ong 10tje laten vermaken ), je weet vast wel of je vriendin juist dunnere of dikkere vingers heb dan een gemiddelde vrouw en armbanden van rond de 20 cm zijn ook bijna altijd goed. ( ik werk in een juwelier )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kunnen andere vriendinnen achter de maat komen door het passen van zo'n bladzijde uit postorder bedrijf. Laat ze daar een spel van maken of boek samen doorkijken en dan opeens van: He wat voor maat heb ik en wat voor maat heb jij. Armband kun je misschien inschatten, maar beter iets te lang dan te kort. Stukje eraf halen kun je wel, erbij maken niet.