Goeievraag.nl impliceert dat er ook slechte vragen zijn. Welke zijn dat, en is daar ook een website voor?

Elke vraag is toch goed. Het laat zien dat je wilt leren en geïnteresseerd bent. Wat is daarop tegen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (4)

Je hebt ook onzin vragen doelen ze hiermee op denk ik
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het impliceert juist dat alle vragen goed zijn, want je mag hier alles vragen. (Behalve beledigende en vieze dingen, maar dat spreekt voor zich)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Slechte vragen zijn het soort vragen die je hier weleens ziet, gesteld door 'grapjassen', als 'hoe bedrijven zeekomkommers de liefde'. Uiteraard kun je raden dat 'Goeie Vraag' is afgeleid van de bekende uitspraak 'Goeie vraag!'
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goeievraag is bedoeld voor vragen.
Of een vraag goed of slecht is, is subjectief.

Wat niet geaccepteerd wordt is een vraag die (klaarblijkelijk) moedwillig oproept tot alleen maar grappige, rascistischeof sexuele reacties/antwoorden en niets bijdraagt aan kennisverspreiding,