Hoe kan ik iemand nederlands leren via MSN?

een indonesisch meisje wil nederlands leren, maar ik ken der alleen via msn, hoe kan ik haar leren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

je kan eerst in het Engels schrijven en daarna het Nederlands. Je kan beter via skype proberen. Kan je ook praten he
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geef ze bijgaande link door, dan kan ze daarmee beginnen
en verder goed nederlands aan haar schrijven: "ik ken der" is geen goed Nederlands
anneliez
13 jaar geleden
vraag haar welke woorden ze eerst wil leren. en geef haar voor die woorden het nederlandse woord. zo leert ze eerst wat woorden of korte zinnen.
als jullie een webcam en geluid hebben kunnen jullie misschien ook met de stem oefenen dan leert ze ook de uitspraak enzo