Ik ben me patroon vergeten, maar wat moet ik doen?

Ik heb een samsung galaxy gio, maar nu heb ik bij ontgrendelen een patroon gedaan. En nu ben ik het patroon vergeten. Wat moet ik er tegen doen om hem te kunnen ontgrendelen!!!???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Doe hem een paar keer fout daarna kan je een mail sturen naar je gmail adres waarmee je hem kan herstellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Telefoon resetten en daarna de puckcode invoeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe moet je dan resetten??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de samsung G 2 zit er een knopje aan de zijkant, zou je even moeten kijken.