Nee, in de voorverkoop kosten kaartjes E 13,50 en anders E 19,50.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je ze niet besteld hebt en je hebt ze gehad ja dan zijn ze gratis ja.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En als je lid bent van de anwb krijg je met de bon in dat blad 7 euro korting dus 12,50
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je ze zomaar krijgt, zou ik even kijken waar het vandaan komt. Als je ze hebt besteld moet je betalen. Als je niet kan vinden waar ze vandaan komen zijn ze in principe gratis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hooguit http://www.boekenfestijn.com is gratis.

Maar een beetje beurs met kwaliteit is NOOIT gratis.

Enkel de mensen die er werken kunnen 'gratis' naar binnen, en zij kunnen wel eens beschikken over toegangskaarten.

Kijk maar eens op http://www.50plusbeurs.nl
Dan zie je al snel: dat is te professioneel om gratis te kunnen zijn.

Blijkbaar heeft iemand je 2 van die kaarten cadeau gedaan en je wilt weten of hij/zij geld aan je heeft uitgegeven of ze 'ook maar gekregen' heeft?

Degene die je de kaarten gegeven heeft, heeft hoogstwaarschijnlijk toch echt geld voor je over gehad.