Hoe komt het als ik soms op een app van me ipod zit dat ie ineens afgesloten wordt?

Dan zit ik bijvoorbeeld een spel te spellen of op msn en dan sluit ie zich zelf af , heel vreemd! Maar hoe komt dit of waarom gebeurd et. Oh en sommige spelletjes doen het zelf helemaal niet dat zit ie zowat uren te laden .. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Als een app zichzelf afsluit betekent het dat die is vastgelopen en gecrasht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan ook zijn dat je bijvoorbeeld heel veel apps tegelijk aan hebt waardoor je iPod het niet meer aankan. Het is dus slim om af en toe alles af te sluiten. Scheelt batterijen.