Een site waar je met mensen kan chatten
Je kan dan op een knop drukken en dan ga je met de volgende persoon chatten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!
Chatroullete is een plek waarmee je kan praten met andere mensen. hierbij maak je gebruik van een webcam waardoor jij hun, en zij jou kunnen zien.

Het nadeel van chatroulette is dat de meeste mensen het gebruiken als plek om op een seksueele manier met iemand anders te praten, hierbij 'laten ze nog wel is wat zien' het is dus vooral niet geschikt voor kinderen.

Toegevoegd na 40 seconden:
Door op een knop te klikken met 'volgende' verlaat je het gesprek waar je in zat, en ga je naar een volgende. zo kan je eignelijk doorklikken tot je iemand vind waarmee je wil praten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!