Nee, blonde mensen hebben bijvoorbeeld meestal donkerblond / bruin schaamhaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee het heeft de kleur van je wenkbrouwen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meen je dat nou serieus???
want bij mij komt het een beetje over van: wat denk je zelf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In België vragen we of het tapijt dezelfde kleur heeft als de gordijnen.
Kimath
13 jaar geleden
Je kunt je wenkbrauwen ook verven natuurlijk, maar volgens mij klopt dit wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn schaamhaar is donkerbruin en mijn wenkbrauwen zijn blond dus volgensmij klopt hier geen barst van.
Nee hoor. Kan soms zeer verrassend zijn......