Hoe komt het dat de Sims 3 de hele tijd vastloopt?

Ik heb dan ook wel een heel groot huis gebouwd (zie afbeelding!) , met een familie van 6 personen.
Bij andere families, soms ook met grote huizen, loopt ie nooit vast, maar bij dit huis staat ie echt om de 15 seconden ong. 8 sec. stil. Hoe komt dit en kan het stoppen? (zie afb. voor de grootte van het huis)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Het beste antwoord

1) Je kunt je antivirus uitschakelen. Het is bekend dat AVG en Norton crashen met de Sims 3.

2) Zorg dat de driver van je video kaart up to date is.

3) Download altijd de nieuwste software updates voor het spel

4) Zorg dat je de nieuwste versie van DirectX en .Net frameworks hebt.

5) Probeer het volgende:

1. Start "ts3"
2. Ga naar "Window mode"
3. Start "Taak beheer (of Task manager)"
4. Selecteer "Processen"
5. Klik met je rechter muis knop "ts3.exe" in de lijst
6. Selecteer "Prioriteit" en dan "laag"
7. Sluit "Taak beheer"
8. Ga naar je spel opties en selecteer "Volledig scherm"

Zie onderstaande link als het bovenste niet lukt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zegt dat dit bij andere families (soms met grote huizen) niet het geval is, dan kan het niet echt aan de computer liggen.

*ofwel is het toeval

*ofwel ligt het er aan omdat het met 6 personen is. Er moet meer gebeuren, meer beweging,... De pc moet dus meer werken, en dan komt er nog bij dat het een groot huis is.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het kan ook dat het niet alleen door de grootte van het huis is maar ook omdat (als je bv. het beeld wil draaien) het huis mooi gemaakt is, er palmbomen staan,... Aan elke kant zijn er een paar dingen die de pc moet verwerken.

Toegevoegd na 5 minuten:
Daar ben ik weer (voor de laatste keer), maar controleer eens je cd-rom. Misschien is er een mini-krasje op, waardoor net dat stuk (= dus dat gezin) hapert. Als er een krasje op is kan je het laten repareren bij Game Mania.