Kan je iemand blokeren ? ( zie uitleg)

Kan ik hier met goede vraag iemand blokeren die mij lastig valt met stalken, minnetjes geven alle dagen, lelijke privéberichten te sturen...want het moderatieteam kan er niks aan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Je kunt je inbox blokkeren voor gebruikers, maar je kunt niemand ervan weerhouden je te minnen.

Om een gebruiker te blokkeren voor je prive berichten moet je een bericht van hem/haar openen.
Je ziet dan:

Van: NICKNAAM [ Blokkeren ]
Aan: jou
Datum: donderdag 16 juni 2011, 21:32

Klik daar op Blokkeren en je bent van die lelijke privéberichten af.